Sraz podnikavců Milovice
17:30–19:30
Máte rozběhnutý projekt a hledáte nový směr? Nebo vás láká svoboda podnikání, ale nevíte jak začít?
Představte si, že máte plnou pozornost podnikavých lidí přímo z vašeho okolí, kteří aktivně hledají odpovědi na otázky i problémy, které v podnikání právě řešíte i vy! Nemusíte zdlouhavě hledat odpovědi na internetu. Nebudete na to sami a získáte podporu a motivaci od ostatních, kteří vás podrží i v těžkých časech.
Zkrátka proč vše zvládat jen vlastními silami, když ostatní podnikavci už prožili nebo právě prožívají to samé?
Navíc si pravidelně zveme i hosty a odborníky ze světa byznysu nebo pořádáme tematická setkání, abychom pořád nabírali novou inspiraci, energii i cenné kontakty.
Nové podnikavce rádi přivítáme, ale nejprve je dobré se nezávazně poznat, proto je první návštěva ZDARMA. Kapacita akce je omezena, tak neváhejte s registrací.
Co se bude tentokrát dít
Příprava na první kampaň na Facebooku a Instagramu
Technická příprava: Jak připravit Business Manager – nezbytné minimum pro inzerci.
Plánování rozpočtu: Jaký minimální rozpočet má smysl a jak si ho správně rozvrhnout pro první kampaně.
Lokální cílení: Identifikace ideálního zákazníka a využití cílení na konkrétní město/okruh
Tvorba a spuštění první kampaně
Struktura reklamy: Pochopení hierarchie kampaně.
Volba cíle: Který cíl kampaně vybrat pro začátek, abyste získali výsledky.
Účinná kreativa: Jakou vybrat a jak na ni.
Copywriting a CTA: Jak napsat poutavý text a vybrat správná tlačítka.
Spuštění: Přesný postup spuštění reklamy ve Správci reklam.
Vyhodnocení a optimalizace.
Klíčové metriky: Jaké ukazatele sledovat pro zjištění úspěchu.
Řešení problémů: Kdy a jak upravit rozpočet, text nebo kreativu, když reklama nepřináší očekávané výsledky.
Závěr a Q&A: dotazy a shrnutí.
Díky našim partnerům vám nabízíme skvělé akce.
Host akce
Jana se v online marketingu s nadšením pohybuje už přes 10 let. Specializuje se na efektivní a výkonnostní kampaně na Meta platformách (Facebook a Instagram) – ať už jde o podporu e-shopů, služeb nebo nábor zaměstnanců.
Má za sebou zkušenosti s investicemi v řádu milionů korun, takže přesně ví, co a jak. Je závislá na neustálém vzdělávání od těch nejlepších – pravidelně se školí u špiček z oboru, jako jsou Honza Bartoš, Petr Handlíř nebo David Lörinz, aby mohla předat ty nejmodernější a nejefektivnější postupy.
Její klienti na ni oceňují především upřímnost, otevřenou mysl a smysl pro humor. Ve volném čase se věnuje svým třem chlapcům, florbalu, hasičskému sportu a relaxaci na procházkách s přáteli.